عریان و پوست کنده - از هر دهن سخنی

عکس ها٬ کلیپ ها و مطالب پوست کنده از سرتا سر جهان

عریان و پوست کنده - از هر دهن سخنی

عکس ها٬ کلیپ ها و مطالب پوست کنده از سرتا سر جهان

فیلم کامل عروسی سلطنتی ازدواج ویلیام ولز و کاترین میدلتون

 


ازدواج ویلیام ولز و کیت میدلتون طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کلیسای وست‌مینستر به تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ برگزار شد. شاهزاده ویلیام آرتور فیلیپ لوییزِ ولز بزرگترین فرزند شاهزاده چارلز و نوهٔ ارشد ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ و دومین وارث تاج و تخت می‌باشد. وی بعد از پدرش دومین نفر در خط دودمان پادشاهی بریتانیا می‌باشد. ویلیام ولز نخستین بار، کاترین الیزابت میدلتون را در سال ۲۰۰۱ هنگامی که هر دو در دانشگاه سنت اندروز واقع در اسکاتلند تحصیل می‌کردند، ملاقات کرد. از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کیت از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آنها در نهایت زندگی مشترک خود را آغاز خواهند کرد. نامزدی آنها که در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۰ آغاز شده بود، در تاریخ ۱۶ نوامبر همان سال به طور رسمی اعلان گردید. پس از ازدواج، آنها قصد دارند در جزیره انگلسی (با واژه انگلیسی اشتباه نشود) واقع در ناحیه ولز شمالی زندگی کنند. ویلیام ولز در این جزیره در نیروی کاوش و نجات پادشاهی متحده بریتانیا موسوم به آر.ای.اف (به انگلیسی:RAF Search and Rescue Force) دوره کامل خلبانی بالگردی را گذرانده‌است.

:: آشنایی و دردسرها
ویلیام ولز و کیت میدلتون در سال ۲۰۰۱ وقتی که در اسکاتلند دانشجو بودند با یکدیگر آشنا شدند. پس از آن کیت میدلتون از طریق رسانه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفت، طوری که در پی انتشار عکسی از او در نشریه‌ها، وکلایش در مورد احترام گذاشتن به حریم خصوصی او به روزنامه‌ها هشدار دادند. اولین باری که کیت میدلتون در یک جشن رسمی با حضور ملکه و دیگر اعضای بلند پایه دودمان سلطنتی شرکت کرد، در سال ۲۰۰۶ بود، هنگامی که شاهزاده ویلیام در ارتش پادشاهی متحده بریتانیا به درجه افسری رسید.
خبرنگاران در سال ۲۰۰۵ پیش از دانش‌آموختگی ویلیام ولز و کیت میدلتون، به هنگام تعطیلات خانواده پادشاهی از آنها عکس گرفتند. این موارد، گمان و حدس در مورد نامزدی آنان را بیشتر و بیشتر کرد. پی‌گیری آنان توسط عکاسان خبری، باعث فشار بیشتری بر این زوج شد. آنها در سال ۲۰۰۷ به دوستی و رابطه‌شان پایان دادند اما مدت کوتاهی بعد ویلیام ولز و کیت میدلتون دوباره در کنار هم دیده شدند. پس از آن کیت میدلتون دوباره در مراسم‌های مهم در کنار شاهزاده ویلیام شرکت می‌کرد. هنگامی که ویلیام نشان «بال» نیروی هوایی را از پدرش دریافت کرد، کیت میدلتون نیز در کنارش دیده شد. شاهزاده ویلیام هم اکنون به عنوان خلبان عملیات کاوش و نجات تخصص پیدا کرده‌است. کیت هم در حال به دست آوردن آموزش‌های لازم در حرفه‌اش به عنوان یک عکاس است.

:: مراسم ازدواج
مراسم از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران و در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ آغاز گردید. این مراسم در ساعت ۱۷ به وقت تهران به صورت رسمی پایان پذیرفت اما پس از آن این مراسم که با صرف ناهار و رقص و پایکوبی همراه است به صورت خصوصی ادامه خواهد داشت. مراسم عقد طبق برنامه در ساعت ۱۴:۳۰ برگزار گردید. در ابتدا سیاستمداران دعوت شده وارد کلیسا شدند. بعد از آن ساقدوش داماد که شاهزاده هری بود به همراه داماد داخل کلیسا شدند. در مرحله بعدی عروس وارد کلیسا می‌شود. مهمان‌های خانم لباس‌های رسمی و کلاه‌های مخصوص پوشیده بودند و از لباس‌های فانتزی و سبک خبری نبود.

:: مراسم در کلیسای وست‌مینستر
قدمت کلیسای وست‌مینستر حدود ۱۰۰۰ سال است و پادشاهان مختلفی از بریتانیا در این کلیسا تاج گذاری کرده و مراسم‌های ازدواج و ختم‌های گوناگونی از خاندان سلطنتی در آن به وقوع پیوسته‌است. مراسم ختم پرنسس دایانا نیز در این کلیسا برگزار شده بود. در کلیسا آثار هنری بسیار زیادی که اکثرا مربوط به سده‌های ۱۳ و ۱۴ میلادی است، نگهداری می‌شود. مقبره ۱۷ پادشاه و ملکه در این کلیسا می‌باشد. ۱۵ مراسم ازدواج از دودمان پادشاهی بریتانیا اینجا برگزار شده‌است. چارلز دیکنز، نیوتن و هندل (موسیقی دان آلمانی بریتانیایی) در این کلیسا مدفون هستند. بلندی این کلیسا سه برابر پهنای آن می‌باشد.
در آزین‌بندی کلیسا از درختچه‌هایی کوچک استفاده شده بود که به صورت موقت از کاخ باکینگهام آورده شده بود. از گل و گل‌آرایی در مراسم خبری نبود.
ساعت ۱۲:۳۵ دیوید بکهام در حالی که کت مشکی و کراوات خاکستری بر تن داشت به همراه همسرش که یک کت‌دامن سرمه‌ای رنگ به تن داشت وارد کلیسا گردید.
ساعت ۱۳:۰۰ مهمان‌ها به تدریج وارد کلیسای وست‌مینستر می‌شدند. مهمان‌ها منتظر داماد و برادرش (ساقدوش) بودند.
ساعت ۱۳:۱۰ تعدادی خودروی شیک وارد محوطه جلوی کلیسا شدند. همچنین در ساعت ۱۳:۱۵ التون جان و دیوید فورنیش خود را به کلیسا رساندند.
ساعت ۱۳:۱۷ جان میجر نخست وزیر اسبق بریتانیا در کنار همسرش وارد کلیسا شدند. مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق بریتانیا به دلیل کهولت سن در مراسم شرکت نکرد. همچنین در ساعت ۱۳:۲۵ جولیان گیلارد نخست وزیر جمهری خواه استرالیا به همراه شوهرش وارد کلیسا شدند.
ساعت ۱۳:۳۰ نیک کلک معاون نخست وزیر بریتانیا و از حزب لیبرال دموکرات و اد میلیبند رهبر حزب کارگر بریتانیا به همراه خانواده هایشان وارد کلیسا شدند.
بعد از آن نخست وزیر بریتانیا دیوید کامرون به همراه همسرش سامانتا وارد کلیسای وست‌مینستر شدند. جان هال به عنوان متولی کلیسا، ناظر بر مراسم ازدواج بود.
ساعت ۱۳:۵۰ داماد و ساقدوش با گذر از فرش قرمز به سمت محراب کلیسا رفتند.
ساعت ۱۳:۵۲ سران اتحادیه کشورهای همسود وارد کلیسا شدند. ملکه الیزابت دوم ملکه همه کشورهای عضو اتحادیه کشورهای همسود می‌باشد.
ساعت ۱۳:۵۵ مادر و پدر عروس نیز با خودرو مخصوص از هتل گورینگ به سمت کلیسا آمدند.
ساعت ۱۳:۵۸ برخی از خانواده‌های سلطنتی اروپایی وارد راهرو کلیسا شدند.
ساعت ۱۴:۰۰ مادر عروس و برادر عروس (جیمز میدلتون) وارد کلیسا شدند و از طرف متولی کلیسا جان هال مورد استقبال قرار گرفتند.
ساعت ۱۴:۰۵ شاهزاده اندور و شاهزاده ادوارد برادران شاهزاده چارلز که عموهای ویلیام هستند وارد کلیسا شدند.
ساعت ۱۴:۰۷ شاهزاده چارلز پدر داماد با همسرش کامیلا، دوشس کورنوال وارد کلیسا شدند. یک هفته پیش از ازدواج، شاهزاده چارلز رکورد انتظار تاج و تخت را در بریتانیا شکست.
ساعت ۱۴:۱۵ ملکه الیزابت دوم وارد کلیسا شد.
ساعت ۱۴:۲۰ یک خودرو رولز-رویس فانتوم ۶ عروس را از هتل گورینگ تا کلیسا همراهی کرد.
ساعت ۱۴:۲۵ دخترهای کوچک با لباس عروس و پسرهای نونهال که همه از خانواده پادشاهی بودند، روی فرش قرمز در حال عبور هستند.
ساعت ۱۴:۳۰ عروس به کلیسا رسید و از درب غربی وارد کلیسا شد.
ساعت ۱۴:۳۱ عروس به همراه پدرش از روی فرش قرمز رد شدند.
در هنگام ورود عروس و پدرش، سرود و موسیقی فضای کلیسا را آکنده کرده بود و آوازه خوان‌ها در حال خواندن و سرودن بودند. ساقدوش نیز پشت سر عروس و به همراه دختر بچه‌ها و پسر بچه‌های خردسال در حال حرکت بودند.
ساعت ۱۴:۳۶ عروس به همراه پدرش و داماد به همراه برادرش در یک ردیف و در محراب کلیسا ایستاده بودند.

مدعویین و حضار در حال خواندن سرود بودند و بعد از آن یکی از کشیش‌ها شروع به سخنرانی کرد.
ساعت ۱۴:۴۰ خطبه ازدواج توسط اسقف اعظم خوانده شد.
ساعت ۱۴:۴۵ ویلیام حلقه ازدواج را در انگشت عروس کرد.
ساعت ۱۴:۵۲ جیمز میدلتون برادر عروس، قسمت‌هایی از انجیل را خواند.
ساعت ۱۴:۵۵ سرود مخصوصی که مربوط به این مراسم بود توسط گروه موسیقی و حاضرین خوانده شد.
ساعت ۱۵:۱۵ الی ۱۵:۲۵ چند سرود ملی بریتانیایی خوانده شد. ارگ بزرگ بادی داخل زیرزمین کلیسا سرود را همراهی می‌کرد.
ساعت ۱۵:۲۵ مراسم امضاء اسناد ازدواج، خارج از دید دوربین‌ها انجام شد.
ساعت ۱۵:۳۵ یک کالسکه چهار اسب با اسب‌های سفید که قدمتش ۱۰۰ سال بود و برای تاجگذاری شاه ادوارد ساخته شده بود، داماد و عروس را به سمت کاخ برد.

:: حواشی و دانستنی‌ها
- در جریان برگزاری مراسم عروسی نیروهای پلیس ۴۳ نفر را به احتمال ایجاد ناامنی بازداشت کردند.
- موضوع جمهوری خواهی و سلطنت طلبی این روزها موضوع روز بریتانیا می‌باشد. در لندن و در خلال مراسم عروسی، تظاهرات ضدسلطنتی برگزار گردید. این در حالی است که آمارهای رسمی و غیر رسمی می‌گویند که بیشتر از ۷۰ درصد مردم بریتانیا به حکومت پادشاهی متمایل تر هستند.
- یکی از موضوعات بحث برانگیز دعوت ولیعهد بحرین و سوریه در لندن به مراسم ازدواج بود. به دلیل اعتراضات اخیر سوریه و تظاهرات گسترده در این کشور، دعوت از سفیر سوریه پس گرفته شد.
- کنترل برخی کارت‌های دعوت مهمانان از حاشیه‌های قابل تأمل در این مراسم ازدواج بود. شرکت‌های شرط‌بندی برای دیر و زود رسیدن عروس (کاترین میدلتون) شرط‌بندی کرده بودند.
- سن عروس ۵ ماه بیشتر از داماد می‌باشد.
- آهنگی که در مراسم سروده شد توسط یک آهنگساز ولزی ساخته شده بود. داماد به سرزمین ولز علاقه‌مند است به همین دلیل نام خود را ویلیام ولز نهاده‌است. او و همسرش همچنین قصد دارند در جزیره انگلسی (با واژه انگلیسی اشتباه نشود) واقع در ناحیه ولز شمالی زندگی کنند.
- ویلیام ولز و کاترین میدلتون به انجام کارهای خیر علاقه‌مند هستند و در انجمن‌های خیریه متعددی عضو هستند.
- مراسم ناهار در کاخ به میزبانی ملکه الیزابت دوم برگزا شد. فقط ۶۰۰ نفر از ۱۹۰۰ نفر از دعوت شدگان به مراسم عروسی به ناهار دعوت شده‌اند.
- اسب سواران متعددی با اسب‌های سفید و سیاه موسوم به گارد سواره نظام، عروس و داماد را از کلیسا تا کاخ اسکورت کردند.
- روز ۲۹ آوریل ۲۰۱۱، روز مراسم ازدواج در بریتانیا تعطیل رسمی بود.
- با وجود اینکه هوا ابری بود و تعدادی از مردم با خود چتر داشتند، در این مراسم باران نبارید.
- به نظر می رسد انتخاب 29 آوریل برای مراسم ازدواج، به خاطر سالگرد در گذشت سنت کاترین از قدیسان ایتالیایی بوده است. کاترین نیز نام عروس است.

- برای مشاهده تصاویری دیدنی از این مراسم ازدواج روی این لینک کلیک نمائید


لینکهای دانلود غیرمستقیم (نسخه اورجینال)

آماده شدن و باز کردن درها:
royal.wedding.part.one.cd1.hdtv.xvid-2hd.avi 
royal.wedding.part.one.cd2.hdtv.xvid-2hd.avi

قبل از شروع مراسم
The.Royal.Wedding.2011.Pre-Wedding.Ceremony.avi

مراسم ازدواج
The.Royal.Wedding.2011.The.Wedding.Ceremony.avi
The.Royal.Wedding.2011.Wedding.Procession.avi

خوشحالی مردم:
The.Royal.Wedding.2011.Crowd.Celebrations.avi

مراسم بالکن!
The.Royal.Wedding.2011.Balcony.Appearance.avi

مراسم ازدواج به روایت کانال cbs
The.Royal.Wedding.Modern.Majesty.HDTV.XviD-QCF.avi

رمز فایل: ندارد

لینکهای دانلود غیرمستقیم، از سایت «رپیدشر» می باشند
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد