عریان و پوست کنده - از هر دهن سخنی

عکس ها٬ کلیپ ها و مطالب پوست کنده از سرتا سر جهان

عریان و پوست کنده - از هر دهن سخنی

عکس ها٬ کلیپ ها و مطالب پوست کنده از سرتا سر جهان

احمدی‌نژاد حاجی می‌شود

خبرنگار تابناک از مکه مکرمه از سفر قریب‌الوقوع دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور کشورایران به مکه مکرمه جهت انجام اعمال حج تمتع خبر داد.

بنا بر این گزارش، این سفر به دعوت رسمی ملک‌عبدالله، پادشاه عربستان، انجام می‌شود که معمولا هر سال یکی از رهبران کشورهای اسلامی را به حج تمتع دعوت می‌کند.

در روزهای اخیر، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، سفری به عربستان داشته و هم‌اکنون نیز اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور، نیز در مکه حضور دارد که احتمالا برخی هماهنگی‌ها را انجام داده‌اند.

در صورت عدم بروز مشکل پیش‌بینی نشده، احمدی‌نژاد روز یکشنبه آینده مطابق با پنجم ذی الحجه، به مکه عزیمت خواهد کرد و اعمال حج تمتع را به جای خواهد آورد که در این صورت، این سومین سفر رئیس‌جمهور به عربستان خواهد بود.

پیشتر وی برای شرکت در اجلاس سران سازمان کنفرانس اسلامی و سران اوپک به این کشور سفر کرده بود.

گفتنی است، سال گذشته در جلسه ستاد عالی حج به ریاست احمدی‌نژاد مقر شد از سفر مجدد مسئولان دولتی به حج تمتع جلوگیری شود و فقط مسئولانی که قصد انجام حج واجب را دارند به این سفر معنوی اعزام شوند تا حق مردم در اعزام به حج تمتع محفوظ بماند.

به نظر می‌رسد محمود احمدی‌نژاد پیش از این به سفر حج رفته باشد، اما به هر حال، سفر او سهمیه کسی را کم نمی‌کند و به اجابت دعوت پادشاه کشور عربستان است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد