عریان و پوست کنده - از هر دهن سخنی

عکس ها٬ کلیپ ها و مطالب پوست کنده از سرتا سر جهان

عریان و پوست کنده - از هر دهن سخنی

عکس ها٬ کلیپ ها و مطالب پوست کنده از سرتا سر جهان

نقشه های قدیمی خراسان

1 - نقشه های قدیمی خراسان در موزیم Louvre در پاریس - تهیه کننده: خراسان زمین

2 - نقشه های قدیمی خراسان، کار دانشمندان شرقی - تهیه کننده: طاهر
نقشهء کشورهای جهان،   کار الاستخری که عرب نژاد بود. سال 934 ترسایی. درین نقشه که جنوب به سمت بالا ترسیم شده است، سرزمین ما خراسان به خوبی دیده میشود
نقشهء کشورهای جهان،   کار الادریسی. وی نیز عرب بود. 804/1154/1456 ترسایی. درین نقشه که جنوب به سمت بالا ترسیم شده است، سرزمین ما خراسان به خوبی دیده میشود
نقشهء کشورهای جهان،   کار دانشمند خراسان، بیرونی. این نقشه تقسیم بندی آب و خشکه را بر روی زمین نشان میدهد، دیامتر 9و5 سانتیمتر دارد و جنوب درینجا هم به سمت بالا است. میتوانید خراسان را دراین نقشه بیابید؟
نقشهء کشورهای جهان،   کار بلخی با مرز های اقلیمی. بلخ، 816 ترسایی. جنوب به سمت بالا است
نقشهء کشورهای جهان،   کار ابن الحوقل عرب متولد نسیبیس عراق که بیشتر زندگی اش (943 تا 973 ترسایی) را در سفر گذرانید. این نسخه از سال هزار و چهارسد و چهل و پنج ترسایی است با جنوب به سمت بالا
نقشهء کشورهای جهان،   کار ابن وردی که شاید عرب بوده باشد. سال 1001 ترسایی. این نقشه با دیامتر 16.5 ترسیم شده است و جنوب درینجا نیز به سمت بالا است
نقشهء کشورهای جهان،   باز هم کار ابن وردی، نسخهء سدهء 17 ترسایی
نقشهء کشورهای جهان،   بازهم کار الاستخری (برگردان شده)، سال 934 ترسایی. در این نقضه شمال به سمت بالا است. چنانیکه از این نقشه برمیآید دریای ارال امروزی در آن زمان به نام جهیل خراسان یاد میشده است
نقشهء کشورهای جهان،   باز هم کار الاستخری، جنوب به ست بالا ترسیم شده است
نقشهء کشورهای جهان،   کار الکاشغری، از "دیوان اللغات الترک"، 1076 ترسایی. خراسان به خوبی نشان داده شده است 
نظرات 3 + ارسال نظر
سایت EgPool شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.egpool.com/?ref=maziar1

سایت EgPool افتخار دارد سایتی در زمینه گسترش تجارت الکترونیک در ایران باشد.
هدف سایت کمک به دوستداران تجارت الکترونیک در راه گسترش فعالیت های تجاری و کسب درآمد ار طریق اینترنت است.

شما به دو دلیل میتوانید در سایت ما عضو شوید :

الف -کسب درآمد : شما با عضویت در سایت میتوانید از چهار طریق کسب درآمد کنید :

1- درآمد برای عضویت (PTS) : سایت ما افتخار دارد اولین سایت ایرانی باشد که دارای قسمت درآمد برای عضویت
می باشد . شما در این قسمت با عضویت در سایت های گفته شده کسب درآمد خواهید کرد.

2- درآمد برای کلیک (PTC) : دراین قسمت شما با کلیک بر روی بنرها و لینک های موجود کسب درآمد خواهید کرد.

3- سرمایه گذاری : شما میتوانید با سرمایه گذاری در سایت ما از سود 3 درصدی هفتگی برخوردار شوید. حداقل سرمایه گذاری در سایت ما 1دلار می باشد. شما میتوانید از طریق ایگلد یا مانی بوکرز در سایت ما سرمایه گذاری کنید. توضیحات تکمیلی در این مورد را پس از عضویت در قسمت سرمایه گذاری مشاهده خواهید کرد.

4- جمع آوری زیر مجموعه : شما می توانید بعد از عضویت به قسمت معرفی ما مراجعه و با قرار دادن بنر سایت EgPool در سایت یا وبلاگ خود به جمع آوری زیر مجموعه بپردازید و با این کار شما از پورسانت 5 درصدی
زیر گروه های خود سود خواهید برد.

زمانیکه پول بدست آمده شما در سایت به مبلغ 5 سنت رسید شما متوانید آن را درخواست کنید که ما در آخر همان هفته پول را به حساب ایگلد شما واریز میکنیم.میتوانید معادل ریالی درآمدتان را به یکی از بانکهای عضو شبکه شتاب در ایران واریز کنید.

ب -خرید آگهی : این بخش با شعار تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری است طراحی شده است. شما بعد از عضویت در سایت ما میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیزی از حساب ایگولد یا از طرق پولی که از سایت کسب کرده اید سایت , وبلاگ, شرکت یا محصولات خود را تبلیغ کنید.

مطمئن باشید از قیمت تبلیغات ما تعجب خواهید کرد. شما حتی با 1 سنت هم میتوانید در سایت ما تبلیغ کنید

Egold-City شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.egold-city.com/?ref=aaamaziar

Egold-City افتخار دارد سایتی در زمینه گسترش تجارت الکترونیک در ایران باشد.
هدف سایت کمک به دوستداران تجارت الکترونیک در راه گسترش فعالیت های تجاری و کسب درآمد ار طریق

اینترنت است..

شما به دو دلیل میتوانید دراین سایت عضو شوید

الف: -کسب درآمد : شما با عضویت در سایت میتوانید از چهار طریق کسب درآمد کنید

1. درآمد برای عضویت (PTS) : شما در این قسمت با عضویت در سایت های گفته شده کسب درآمد خواهید کرد.

2. درآمد برای کلیک (PTC) : دراین قسمت شما با کلیک بر روی بنرها و لینک های موجود کسب درآمد خواهید کرد.

3.سرمایه گذاری : شما میتوانید با سرمایه گذاری در سایت از سود 2 درصدی هفتگی برخوردار شوید حداقل سرمایه گذاری در سایت 1دلار می باشد. توضیحات تکمیلی در این مورد را پس از عضویت در قسمت سرمایه گذاری مشاهده خواهید کرد.

4. جمع آوری زیر مجموعه :شما می توانید بعد از عضویت به قسمت معرفی ما مراجعه و با قرار دادن بنر

Egold-City

در سایت یا وبلاگ خود به جمع آوری زیر مجموعه بپردازید و با این کار شما از پورسانت 5درصدی زیر گروه های خود سود ببرید و زمانیکه پول بدست آمده شما در سایت به مبلغ 5 سنت رسید شما متوانید آن را درخواست کنید که ما حداکثر تا آخر همان هفته پول را به حساب شما واریز میکنیم.همچنین شما میتوانید معادل ریالی درآمد خود را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

ب -خرید آگهی :این بخش با شعار تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری است طراحی شده است. شما بعد از عضویت در سایت ما میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیزی از حساب الکترونیکی یا از طرق پولی که از سایت کسب کرده اید سایت وبلاگ, شرکت یا محصولات خود را تبلیغ کنید.

شما حتی با 1 سنت هم میتوانید در سایت ما تبلیغ کنید.

علی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

دوست همزبان و همسایه عزیر
با تشکر به خاطر وبلاگ خوبت،
چون می دونستم که تو دنبال دانستن حقایق هستی و به همین علت با این شور و علاقه مطالبت را می نویسی، در مورد بخش کوچکی از این نوشتت اطلاعات دقیقتری به تو بدهم.
استخری به هیچ عنوان عرب نژاد نبوده است، وی دانشمندی ایرانی از فارس (شهر استخر) است که به علت گسترش اسلام در ایران و سیطره آن به زبان عربی می نوشته.
http://en.wikipedia.org/wiki/Istakhri

راستی دوست داشتم یک چیز دیگه هم از عربها و زبانشون بدونی:
خط عربی توسط ایرانیان و با استفاده از تغییر خط پهلوی ایرانی نوشته شده، در حالی که در زمان ظهور اسلام به گفته تاریخ فقط 5-10 نفر باسواد در شبه جزیره عرب بودند( که آنها نیز با استفاده از رابطه تجاری با ایرانیان آموخته بودند)،
مکان اختراع خط کوفی (به عنوان اولین خط به اصطلاح عربی)، شهر کوفه، در شاهنشاهی ساسانی بود و خود نشاندهنده تاثیر ایرانی بر روی این خط است که اتفاقا" در وحله اول، یادآور خط پهلویست! بعدها، یک کاتب ایرانی بنام ابن مقله بیضاوی، بر مبنای همان اصول تصحیح خط پهلوی، با اضافه کردن نقطه و سرکش،اولین نمونه خط رقعی را درست کرد که امروزه خط نوشتاری زبان عربیست. دبیر دیگری در دربار عباسی، به نام یاقوت مستعصمی، از روی این خط، خطوط هفتگانه عربی را ساخت، و هموست که چهار حرف پ، ژ، گ، و چ را برای زبان فارسی اضافه کرد. اضافه کردن حروف کار معمولی بود و در قرن دوم هجری، خوارزمیان اولین کسانی بودند که حرف ف سه نقطه را برای نشان دادن یک صدا در زبانشان، به این خط اضافه کردند.
امروز، قدمت خط فارسی به بیش از 1400 سال می رسد. این خط را، هم به دلیل اثر پذیری از خط پهلوی و هم به دلیل قدمت آن که پا به پای تاریخ رشد کرده و حتی در نوآوری جلو افتاده، باید خط پارسی خواند. این خط، یک خط خارجی و تحمیلی نیست، بلکه خطی محلی است که به وسیله دبیران ایرانی که به زبانهای پارسی یا سغدی صحبت می کردند، به وجود آمده.

همیشه موفق و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد