عریان و پوست کنده - از هر دهن سخنی

عکس ها٬ کلیپ ها و مطالب پوست کنده از سرتا سر جهان

عریان و پوست کنده - از هر دهن سخنی

عکس ها٬ کلیپ ها و مطالب پوست کنده از سرتا سر جهان

چیزهایی که آموخته ام

چیزهایی که آموخته ام:

-         کسی که چیزی ندارد که بخواهد برای خاطر آن جانش را از دست بدهد، چیزی هم ندارد که بخواهد برای خاطرش زندگی کند.

-         روزی را که خورشید غروب کرد و تو هیچ کار مفیدی انجام ندادی، جزو عمرت محسوب نکن.

-         زندگی رنگ آمیزی یک تصویر است نه جمع و تفریق کردن.

-         می توانی ساکت بمانی و مردم  خیال کنند تو نفهم هستی یا دهانت را بازکنی و شک آنان را از بین ببری.

-         اگر به کسی بیست دلار قرض بدهی و او دیگر پیدایش نشود، حتماً ارزشش را داشته که بابت ندیدن او آن پول را از دست بدهی.

-         مادرم همیشه میگفت: زندگی مثل یک جعبه شکلات است، هیچ وقت نمی فهمی برای چی دلت شکلات میخواهد....

-         بگذارید برای در امان ماندن از خطر دعا نکنم، بلکه دعا کنم تا جسورانه با آن روبرو شوم. بگذارید دعا نکنم دردم ساکت شود، بلکه دعا کنم بتوانم بر آن غلبه کنم. بگذارید دنبال دوستی نگردم تا در نبرد زندگی یاری ام کند، بلکه به نیرو و پایداری خودم چشم داشته باشم. بگذارید آرزو نکنم همین طور در انتظار بنشینم تا  کسی مرا برهاند، بلکه آرزو کنم آنقدر شکیبایی داشته باشم تا بتوانم خود، آزادی ام را به دست آورم.

-         یک ساعت خوشی در میان جمع به یک عمر زندگی بی نام و نشان می ارزد.

-         فقط برای مدت کوتاهی اینجا هستی. شتاب مکن و نگران نباش. با آسودگی گل های سر راهت را ببوی.

-         زندگی مانند سکه است. میتوانی هر طور که میخواهی آن را خرج کنی. اما فقط یکبار....

 

در سه کلمه می توانم آنچه را درباره زندگی آموخته ام بگویم: زندگی ادامه دارد....

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ

باسلام به شما : به نظر بنده بسیاری از جوانان از مسائل جنسی اطلاعات دقیقی ندارند به نظر شما بوسیله اینترنت دراین مورد از چه سایت مطمئنی می توان استفاده بر هم ازنظرمذهبی وهم کارشناسی مفید باشد منتظر جوابتان هستم

ممنون.
شما میتوانید از سایت خودم بنام (( همه چیز در مورد صحت تان )) استفاده نمائید.
آدرس آن ذیلا هست.
http://sihat.blogsky.com/
البته باید بگویم... هر آنچه که من در این وبلاگ تهیه نموده ام. میتوان بر آنان اعتماد کرد. چون هر یکی را خوانده بعدا آپلود نموده ام.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد